Politika kvalitete i zaštite okoliša, zdravlja i zaštite na radu
Uprava tvrtke FIBRAN d.o.o., Novo mesto definirala je politiku kvalitete tvrtke.
Objavljuje se u Priručniku za postupak upravljanja kvalitetom i postavlja se na ključna mjesta unutar cijele tvrtke; dostupan je i na web stranici tvrtke, tako da mu svi zainteresirani imaju pristup.
Kvaliteta tvrtke FIBRAN d.o.o. temelji se na:
- misiji i viziji tvrtke,
- ekološkoj svijesti zaposlenika,
- profesionalnoj sposobnost svakog zaposlenika,
- osobnim kvalitetama i fleksibilnosti svakog zaposlenika,
- kvaliteti unutarnjih procesa,
- unapređivanju i kontinuiranom poboljšavanju sustava upravljanja kvalitetom,
- osiguravanje kompetencije zaposlenika,
- zalaganje za sprečavanje zagađenja,
- posvećenost stalnom unapređenju,
- posvećenost ispunjenju zakonskih i drugih zahtjeva,
- promocija inovacija i korisnog doprinosa zaposlenih,
- pružanje osnova za postizanje postavljenih ciljeva kvalitete,
- godišnje nadopunjavanje politike kvalitete,
- poštivanju europskih kriterija kvalitete koji tvrtki omogućuju da se natječe, proširi poslovanje i poveća tržišni udio,
- promatranju zdravlja i zaštite na radu za sve sudionike u sustavu,
- konstantnom poboljšavanju radnih uvjeta,
- zadovoljstvu naših zaposlenika, kupaca, vlasnika i društvenom okruženju.
Svi zaposlenici su informirani o politici, ciljevima i ciljevima kvalitete kao i o ciljevima zaštite okoliša, zdravlja i zaštite na radu tijekom sastanaka i putem poslovnog informacijskog sustava. Davanjem informacija, uprava osigurava potpunu svijest i razumijevanje politike kvalitete i zaštite okoliša. Upoznavajući se s politikom, zaposlenici su dužni usmjeriti svoje postupke na poboljšanje politike kvalitete i ciljeva u smislu poboljšanja sustava upravljanja kvalitetom i time poboljšanja poslovanja tvrtke.
Rukovodstvo tvrtke provjerava politiku kvalitete kroz preglede sustava upravljanja i ako je potrebno, prilagođava ih promijenjenim uvjetima u poslovnom okruženju.