Politika kvalitete

Politika kvalitete i zaštite okoliša, zdravlja i zaštite na radu

Uprava tvrtke FIBRAN d.o.o., Novo mesto definirala je politiku kvalitete tvrtke.

Objavljuje se u Priručniku za postupak upravljanja kvalitetom i postavlja se na ključna mjesta unutar cijele tvrtke; dostupan je i na web stranici tvrtke, tako da mu svi zainteresirani imaju pristup.

Kvaliteta tvrtke FIBRAN d.o.o. temelji se na:

  • misiji i viziji tvrtke,
  • ekološkoj svijesti zaposlenika,
  • profesionalnoj sposobnost svakog zaposlenika,
  • osobnim kvalitetama i fleksibilnosti svakog zaposlenika,
  • kvaliteti unutarnjih procesa,
  • unapređivanju i kontinuiranom poboljšavanju sustava upravljanja kvalitetom,
  • osiguravanje kompetencije zaposlenika,
  • zalaganje za sprečavanje zagađenja,
  • posvećenost stalnom unapređenju,
  • posvećenost ispunjenju zakonskih i drugih zahtjeva,
  • promocija inovacija i korisnog doprinosa zaposlenih,
  • pružanje osnova za postizanje postavljenih ciljeva kvalitete,
  • godišnje nadopunjavanje politike kvalitete,
  • poštivanju europskih kriterija kvalitete koji tvrtki omogućuju da se natječe, proširi poslovanje i poveća tržišni udio,
  • promatranju zdravlja i zaštite na radu za sve sudionike u sustavu,
  • konstantnom poboljšavanju radnih uvjeta,
  • zadovoljstvu naših zaposlenika, kupaca, vlasnika i društvenom okruženju.

Svi zaposlenici su informirani o politici, ciljevima i ciljevima kvalitete kao i o ciljevima zaštite okoliša, zdravlja i zaštite na radu tijekom sastanaka i putem poslovnog informacijskog sustava. Davanjem informacija, uprava osigurava potpunu svijest i razumijevanje politike kvalitete i zaštite okoliša. Upoznavajući se s politikom, zaposlenici su dužni usmjeriti svoje postupke na poboljšanje politike kvalitete i ciljeva u smislu poboljšanja sustava upravljanja kvalitetom i time poboljšanja poslovanja tvrtke.

Rukovodstvo tvrtke provjerava politiku kvalitete kroz preglede sustava upravljanja i ako je potrebno, prilagođava ih promijenjenim uvjetima u poslovnom okruženju.